TAYYİP'İN PİSLİK ILGAZ MAFYASI

1 Nisan 2015 Çarşamba

NE SABOTAJ, NE PARALEL, NE ARIZA TRAFOYU PATRONLAR PATLATTI


NE SABOTAJ, NE PARALEL, NE ARIZA
TRAFOYU PATRONLAR PATLATTI

Kamuoyuna suç duyurusudur:

Cengiz-Kolin-Limak’ın başı çektiği Elektrik Patronları kulübü, aralarında anlaşarak elektrik şalterlerini aynı anda indirdi.

Başbakan Davudoğlu’ndan istediklerini alamayan Elektrik patronları, Tayyip’e teklif götürdü:

“Elektrik üreticisinden elektriği pahalı alıyoruz. Ödemede güçlük çekiyoruz. Zarardayız… Kayıp kaçak çok… Kayıp kaçağı faturalara yansıtmak çözüm değil… Elektriğe yüzde yüz zam yapılmalı”

Cumhurbaşkanı Tayyip, bu teklifin kabul edilemez olduğunu, kayıp kaçak bedelin tüketiciye daha fazla yansıtılmasını isteyerek yüzde yüz zammı reddetti.

“-Seçimden önce zam olmaz. Uydurmayı kaydırmayı size ben mi öğreteceğim” diyerek heyeti kovdu.

20 Elektrik dağıtıcısı şirketin sahibi olan 14 patron anlaşarak, şalterleri 3 saatliğine indirme kararı aldı.

Bu patronlardan biri de Çalık’tır… Tayyip’in damadının CEO’luk yaptığı şirket.

Bazı şehirlerde 7 saati bulan elektrik kesintisi sonrasında Türkiye'de hayat durdu. 

Zarar trilyonlarla ifade ediliyor..

Millete daha fazla uyduramayan AKP’li patronlar, Tayyip’e karşı tavır almaya başladılar.

Vatandaşı inek görüp sağmaya çalışan İşte o patronlar: 

Limak- Kolin - Cengiz 4 dağıtım şirketi var:Nihat Özdemir, Celal-M.Kemal-Veysi Akın-Naci Koloğlu (binlerce zeytin ağaçlarını buldozerle yok eden şahıslar), Mehmet Cengiz’i zaten tanıyorsunuz: Türklere sokup çıkaran şahıs…

Akedaş 1 dağıtım şirketi: yine aynı isimler: Limak- Kolin - Cengiz 4 dağıtım şirketi var:Nihat Özdemir, Celal-M.Kemal-Veysi Akın-Naci Koloğlu (binlerce zeytin ağaçlarını buldozerle yok eden şahıslar), Mehmet Cengiz’i zaten tanıyorsunuz: Türklere sokup çıkaran şahıs…

Alarko - Cengiz 1 dağıtım şirketi var: İshak Alaton, Mehmet Cengiz (Meşhur sokucu)

Kiler holding 1 dağıtım şirketi var:Vahit Kiler (Daha önce anlattığım meşhur hırsız: Ağabeyinin kayınpederinin dükkanını soyarak, çaldığı mallarla ilk mağazasını açan AKP’nin hırsızı)

Çalık holding 1 dağıtım şirketi var: Ahmet Çalık (Zaten tanıyorsunuz)

Enerjisa 3 dağıtım şirketi var: Sabancı Holding (Bu isim çok ilginç)

Akenerji 1 dağıtım şirketi var: Ahmet Ümit Danışman

Aksa 2 dağıtım, ayrıca üretim şirketi: Cemil Kazancı

Ic Holding 1 dağıtım şirketi var: İbrahim Çeçen

Yıldızlar SSS 1 dağıtım şirketi var: Sebahattin Yıldız

Elsan - Tümay - Karaçay 1 dağıtım şirketi: Üç şirketin başındaki Ceyhan Saldanlı (Bu şahıs ticaretten men edilmiş bir yasaklı şahıs. Tayyip’e yakınlığıyla tanınıyor.

Aydem-Bereket 1 dağıtım şirketi: Aydem isimli şirketin başında da Ceyhan Saldanlı var. (Bu şahıs ticaretten men edilmiş bir yasaklı şahıs. Tayyip’e yakınlığıyla tanınıyor), 
Bereket’in başında da yine Ceyhan Saldanlı… Bu şahıs bir çok şirket kurarak Ahmet’in külahı Mehmet’e hesabı bir haltlar karıştırmaya devam ediyor. Üstelik ticarette yasaklı biri… Tayyip’in testisleri sağolsun diyor yoluna devam ediyor.…

İşkaya-Doğu 1 dağıtım şirketi: Yusuf Kaya, 

TAYYİP’İN MALAFATINI YALAYIP İHALEYİ KAPANLAR, YÜZDE YÜZ ZAMMI VERMEYEN TAYYİP’E GÖZDAĞI VERMEYE BAŞLADILAR:

BİZ VARSAK SEN VARSIN… BİZ YOKSAK SEN BİR HİÇSİN…

Kenan Akkuş (esrehber)


Hiç yorum yok: